فایل ورد بررسي عددي پارامترهاي شکست ترک انعکاسي در روسازي آسفالتي تحت بار ترافيکي (يادداشت فني)

لینک دانلود

 فایل ورد بررسي عددي پارامترهاي شکست ترک انعکاسي در روسازي آسفالتي تحت بار ترافيکي (يادداشت فني) دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد بررسي عددي پارامترهاي شکست ترک انعکاسي در روسازي آسفالتي تحت بار ترافيکي (يادداشت فني)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد بررسي عددي پارامترهاي شکست ترک انعکاسي در روسازي آسفالتي تحت بار ترافيکي (يادداشت فني)،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد بررسي عددي پارامترهاي شکست ترک انعکاسي در روسازي آسفالتي تحت بار ترافيکي (يادداشت فني) :


سال انتشار : 1395

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : شريف ويژه مهندسي عمران

تعداد صفحات :10

ترک خوردگی لایه آسفالتی یکی از مودهای شایع خرابی در یک سیستم روسازی است. عوامل مختلفی در ایجاد و گسترش ترک ها نقش دارند که مهم ترین آنها بار ترافیکی و اثرات دمایی است. در این نوشتار یک رویه آسفالتی چندلایه که شامل یک ترک انعکاسی است، زیر جریان ترافیک (عبور چرخ های جلو و عقب یک خودرو در حال حرکت به سمت ترک انعکاسی) به صورت عددی مورد تحلیل قرار گرفته و پارامترهای شکست لایه آسفالتی شامل ضرایب شدت تنش مودهای کششی و برشی و همچنین ترم تنش T با مدل سازی اجزاء محدود محاسبه شده است. تاثیر فاصله چرخ های عقب و جلو خودرو از محل ترک، ضخامت لایه های آسفالتی، ضریب ارتجاعی لایه روکش و نیز طول ترک انعکاسی ایجادشده در لایه در مقادیر پارامترهای شکست مورد بررسی قرار گرفته است. فاصله قرارگیری خودروی متحرک نسبت به ترک انعکاسی و نیز طول ترک، موثرترین پارامترها در مقدار و علامت پارامترهای شکست هستند.
كلید واژه: تحلیل اجزاء محدود دو بعدی، ترک انعکاسی، ضرایب شدت تنش، ترم تنش T، بارگذاری ترافیکی، خواص مادی و هندسی رویه آسفالتی

توضیحات بیشتر