فایل ورد بررسي اثر افزودني هاي گوگردپليمري و پودرلاستيک در مقاومت عريان شدگي مخلوط هاي آسفالتي

لینک دانلود

 فایل ورد بررسي اثر افزودني هاي گوگردپليمري و پودرلاستيک در مقاومت عريان شدگي مخلوط هاي آسفالتي دارای 13 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد بررسي اثر افزودني هاي گوگردپليمري و پودرلاستيک در مقاومت عريان شدگي مخلوط هاي آسفالتي  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد بررسي اثر افزودني هاي گوگردپليمري و پودرلاستيک در مقاومت عريان شدگي مخلوط هاي آسفالتي،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد بررسي اثر افزودني هاي گوگردپليمري و پودرلاستيک در مقاومت عريان شدگي مخلوط هاي آسفالتي :


سال انتشار : 1395

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مهندسي عمران (فني و مهندسي مدرس)

تعداد صفحات :13

گوگرد از سال ها قبل به عنوان یکی از افزودنی های مقاومتی آسفالت استفاده شده، اما به دلایل زیست محیطی و ایجاد سختی بیش از حد در آسفالت کمتر استفاده شده است. در سال های اخیر با گسترش تولید پلیمر، به کارگیری برخی از پلیمرها در تولید محصول گوگردپلیمری قرار گرفت. اما به دلایل محدودیت امکان کاربرد پلیمر هنوز این آسفالت ها شکنندگی بالایی دارند. نتایج پژوهش های گذشته بیانگر عملکرد بهتر روش تر نسبت به روش خشک است. کاهش هزینه تولید، پوشش بهتر سنگدانه ها، انعطاف پذیری بیشتر و افزایش مقاومت مخلوط آسفالتی برخی از ویژگی های استفاده از پودرلاستیک در مخلوط آسفالتی است.در این پژوهش به ارزیابی نقش درصدهای مختلف گوگردپلیمری (30،40 و 50 درصد) و پودرلاستیک (18، 16 و 20 درصد) به تفکیک و همچنین بررسی تاثیر ترکیب این دو افزودنی بر حساسیت رطوبتی مخلوط های آسفالتی پرداخته شده است. با استفاده از آزمایش لاتمن اصلاح شده (AASHTO -T283) مقاومت کششی غیرمستقیم نمونه ها در شرایط اشباع و خشک به دست آمده و با یکدیگر مقایسه شده است. نتایج به دست آمده نشان داد که افزایش درصد گوگرد پلیمری منجر به افزایش حساسیت رطوبتی شده و استفاده از پودرلاستیک، افزایش مقاومت کششی و کاهش حساسیت رطوبتی را به همراه دارد. بررسی تاثیرات ترکیب این دو افزودنی در این پژوهش نشان داد که استفاده از 16 درصد پودرلاستیک در ترکیب با 40 یا 50 درصد گوگردپلیمری به مخلوط منجر به آن شد که مقدار TSR مخلوط کمتر از 80 درصد شود و در سایر نسبت های ترکیب این دو افزودنی مقدار TSR بیش از 80 درصد است.
كلید واژه: آسفالت، گوگردپلیمری، پودرلاستیک، حساسیت رطوبتی، مقاومت کششی غیرمستقیم

توضیحات بیشتر