فایل ورد بررسي رابطه بين کيفيت خدمات، رضايت، اعتماد و وفاداري در ميان مشتريان (مورد مطالعه: شرکت هاي مسافربري فعال در پايانه هاي شهر تهران)

لینک دانلود

 فایل ورد بررسي رابطه بين کيفيت خدمات، رضايت، اعتماد و وفاداري در ميان مشتريان (مورد مطالعه: شرکت هاي مسافربري فعال در پايانه هاي شهر تهران) دارای 13 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد بررسي رابطه بين کيفيت خدمات، رضايت، اعتماد و وفاداري در ميان مشتريان (مورد مطالعه: شرکت هاي مسافربري فعال در پايانه هاي شهر تهران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد بررسي رابطه بين کيفيت خدمات، رضايت، اعتماد و وفاداري در ميان مشتريان (مورد مطالعه: شرکت هاي مسافربري فعال در پايانه هاي شهر تهران)،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد بررسي رابطه بين کيفيت خدمات، رضايت، اعتماد و وفاداري در ميان مشتريان (مورد مطالعه: شرکت هاي مسافربري فعال در پايانه هاي شهر تهران) :


سال انتشار : 1394

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مديريت توسعه و تحول

تعداد صفحات :13

بسیاری از نویسندگان بر اهمیت اعتماد برای دستیابی به موفقیت سازمانی تاکید کرده اند. سازمان ها باید بدانند که چگونه اعتمادسازی به عنوان یک فرایند تعاملی عمل می کند و سیاست ها و فعالیت های سازمان چه اثری بر میزان اعتماد مشتریان دارد. این یک حقیقت اثبات شده است که ایجاد اعتماد مشتری به کالاها و خدمات، یک راه عالی برای افزایش سود است. هدف از تحقیق حاضر، بررسی روابط بین کیفیت خدمات، رضایت، اعتماد و وفاداری مشتریان در پایانه های مسافربری می باشد. تمامی این متغیرها دارای اثر قابل توجهی بر عملکرد شرکت های مسافربری هستند. داده های مورد نیاز از طریق پرسشنامه طراحی شده توسط محققان گردآوری شد. این پرسشنامه ها در میان مشتریان پایانه های مسافربری شهر تهران توزیع گشت. تحلیل عامل تاییدی و مدلسازی معادلات ساختاری برای ارزیابی و آزمون فرضیات مورد استفاده قرار گرفت. تمامی فرضیه های مورد نظر، تایید شد. این تحقیق همچنین کاربست های عملی مفیدی در حوزه کیفیت خدمات، رضایت، اعتماد و وفاداری در بر دارد.
كلید واژه: کیفیت خدمات، رضایت، اعتماد، وفاداری

توضیحات بیشتر