فایل ورد شناسايي عوامل موثر بر وفاداري و تعهد به نام و نشان تجاري (برند) در رسانه هاي اجتماعي

لینک دانلود

 فایل ورد شناسايي عوامل موثر بر وفاداري و تعهد به نام و نشان تجاري (برند) در رسانه هاي اجتماعي دارای 16 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد شناسايي عوامل موثر بر وفاداري و تعهد به نام و نشان تجاري (برند) در رسانه هاي اجتماعي  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد شناسايي عوامل موثر بر وفاداري و تعهد به نام و نشان تجاري (برند) در رسانه هاي اجتماعي،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد شناسايي عوامل موثر بر وفاداري و تعهد به نام و نشان تجاري (برند) در رسانه هاي اجتماعي :


سال انتشار : 1395

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مديريت توسعه و تحول

تعداد صفحات :16

با توجه به چشم اندازی از جامعه نام تجاری (برند) به همراه اعتماد و تعهد به نام تجاری و ادبیات وفاداری هدف ما این است که نشان دهیم چگونه جوامع نام تجاری (برند) بر پایه رسانه های اجتماعی، بر روی عناصری از مدل مشتری محور و وفاداری و تعهد به نام تجاری تاثیر می گذارد و با بررسی میزان تاثیر هر یک از این عوامل، پیشنهادات کاربردی جهت بهبود این عوامل در این رسانه ها معرفی گردیده است؛ در این مطالعه که بر اساس طرح پژوهش توصیفی و از نظر هدف کاربردی می باشد در تجزیه و تحلیل داده های گردآوری شده از تحلیل عاملی، تحلیل همبستگی (پیرسون) و برای آزمون فرضیه ها و بررسی روابط بین متغیرها، آزمون های همبستگی و مقایسه ای و دیگر آزمون های مورد نیاز از آمار استنباطی به کمک نرم افزارهای تحلیل آماری SPSS 22.0 و از نرم افزار LISREL 8.80 جهت تحلیل عاملی سازه ها استفاده شده است. همچنین از روش مدل سازی معادلات ساختاری جهت برازش مدل استفاده شده است. نتایج پژوهش نشان می دهد که جامعه نام تجاری در رسانه اجتماعی بر رابطه مشتری/محصول و نام و نشان تجاری و شرکت و سایر مشتریان موثر بوده، همچنین بهبود روابط مشتریان با شرکت، محصول و سایر مشتریان موجب افزایش اعتماد مشتریان به نام و نشان تجاری (برند) خواهد شد و در نهایت تعهد و وفاداری مشتریان به نام و نشان تجاری (برند) نیز افزایش می یابد.
كلید واژه: رسانه اجتماعی، مدل مشتری محور از جامعه برند، اعتماد به برند، تعهد به برند، وفاداری به برند

توضیحات بیشتر