فایل ورد روش هاي مطالعه فراواني، توزيع مکاني و شدت حوادث ترافيکي مرتبط با عابران پياده در مناطق شهري: يک مطالعه مروري

لینک دانلود

فایل ورد روش هاي مطالعه فراواني، توزيع مکاني و شدت حوادث ترافيکي مرتبط با عابران پياده در مناطق شهري: يک مطالعه مروري دارای 18 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد روش هاي مطالعه فراواني، توزيع مکاني و شدت حوادث ترافيکي مرتبط با عابران پياده در مناطق شهري: يک مطالعه مروري کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد روش هاي مطالعه فراواني، توزيع مکاني و شدت حوادث ترافيکي مرتبط با عابران پياده در مناطق شهري: يک مطالعه مروري،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد روش هاي مطالعه فراواني، توزيع مکاني و شدت حوادث ترافيکي مرتبط با عابران پياده در مناطق شهري: يک مطالعه مروري :


سال انتشار : 1395

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : پايش

تعداد صفحات :18

بر اساس برآوردها در سال 2010 حدود 273 هزار عابر در جهان به علت حوادث ترافیکی حوادث ترافیکی جان خود را از دست داده اند. مطالعات نشان داده اند که اکثر حوادث ترافیکی مرتبط با عابران به ویژه در کشورهای با درآمد بالا در معابر درون شهری اتفاق می افتد و عابران پیاده بیشترین نسبت مرگ های ناشی از حوادث ترافیکی در شهرهای پرجمعیت جهان را به خود اختصاص می دهند. به دلیل اهمیت انتخاب یک روش مناسب جهت مطالعه دقیق حوادث ترافیکی مرتبط با عابران، این مطالعه مروری به منظور مقایسه روش های مختلف و بررسی نقاط ضعف و قوت هریک از این روش ها انجام شد.این مطالعه مروری بر اساس جمع آوری و تجزیه و تحلیل مجدد اطلاعات و مقالات موجود انجام شد. به منظور جمع آوری اطلاعات لازم در بانک های اطلاعاتی و منابع غیر الکترونیکی جستجوی کامل به عمل آمده و منابع گردآوری شده در نرم افزار End note دسته بندی شد. در مطالعات یافت شده روش های مورد استفاده جهت تجزیه و تحلیل مورد بررسی و ارزیابی قرارگرفته و جمع بندی شدند.سابقه مطالعه حوادث ترافیکی مرتبط با عابران به دهه 1980 برمی گردد. در طی سال های دهه 1990 جای پای روش های جدید ازجمله سیستم اطلاعات جغرافیائی و الگو های آماری جهت مطالعه حوادث ترافیکی مرتبط با عابران باز شد. در طی این سال ها چندین مطالعه با استفاده از سیستم اطلاعات جغرافیائی و الگو های آماری انجام شد. در طی سال های اخیر با توجه به پیشرفت های حاصل شده در نرم افزارهای مختلف، محققان حوادث ترافیکی مرتبط با عابران را با استفاده از روش های نوین و پیشرفته موردمطالعه قرار داده اند و با تلفیق روش های گوناگون زمینه های لازم برای شناسایی دقیق تر عوامل موثر بر پراکندگی و شدت آن ها فراهم نموده اند.روش های مختلفی جهت مطالعه حوادث و جراحات در عابران پیاده وجود دارد و طی سال های اخیر روش های تجزیه و تحلیل این نوع حوادث و جراحات تکامل زیادی پیداکرده است. در سایه پیشرفت های اخیر از نظر روش شناسی و نرم افزاری مشکلات موجود در شناسایی علل این نوع حوادث کاهش یافته و بینش های جدیدی در این زمینه حاصل شده است.
كلید واژه: حوادث ترافیکی، عابران، سیستم اطلاعات جغرافیائی، الگوهای آماری

توضیحات بیشتر